دانلود دوره آموزش اینترچنج 3 مهندس باقری


دانلود دوره آموزش زبان انگلیسی مهندس باقری - اینترچنج سطح سه

 

Interchange 3 By Mr.Bagheri


مشخصات محصول شماره مجوز 8-14713-054978

نام محصول:
Interchange3 Mr.Bagheri

کد محصول: 2630

زبان: انگلیسی

لهجه: امریکن
سطح: بالاتر از متوسط

نوع فایل: ویدیویی MP4، صوتی Mp3

دسته: مکالمه انگلیسی

خرید پستی خرید به صورت دانلود

توضیحات:
برای دانلود دروس 4 تا 16 نیاز به خرید لینک دانلود می باشد.

قیمت: 48,000 تومان

قیمت: 38,000 تومان

 

توجه: نام کاربری و پسورد ارائه شده، تنها برای استفاده یک شخص می باشد، لذا از در اختیار قرار دادن اطلاعات به سایر افراد خودداری نمایید. در غیر اینصورت اکانت غیرفعال می گردد.


مجموعه ای که در این پست در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد، یکی از روش های بسیار مفید و نوین برای یادگیری زبان انگلیسی است که تا حد امکان زبان آموز را از کتاب و جزوات بی نیاز نموده است. نام این مجموعه Interchange 3 By Mr.Bagheri است که در آن، سطح سه (کتاب سبز) از سری کتاب های اینترچنج ویرایش چهارم، به طور کامل توسط جناب مهندس باقری تشریح گردیده است. این مجموعه به صورت کاملا تصویری و به صورت ترکیب انگلیسی - فارسی طراحی گردیده است که می تواند یکی از بهترین روش های یادگیری برای افرادی باشد که فرصت حضور در کلاس های آموزشی موسسات و آموزشگاهها را ندارند. روش تدریس به این صورت است که ابتدا زبان آموز فایل های ویدیویی بخش های مختلف هر درس را (به صورت Native) به همراه متون کتاب می بیند و می شوند و سپس معانی لغات، اصطلاحات، نکات گرامری، تلفظ و تمامی موارد لازم توسط مهندس باقری به شیوه ای بسیار جذاب تشریح می گردد. همچنین فایل های صوتی این مجموعه که در واقع همان فایل های تصویری دروس می باشد می تواند جهت مرور مجدد دروس در اوقات آزاد روز مورد استفاده قرار گیرد. از نکات بارز این مجموعه این است که زبان آموز در هر درس علاوه بر مطالب کتاب های اینترچنج، مواردی مهم دیگری که با موضوع درس مرتبط است را نیز می آموزد. زبان آموز می تواند با استفاده از این روش درس چندین بار گوش مشاهده نماید تا تسلط لازم و کافی را کسب نماید.

کتاب اینترچنج سطح سه دارای 16 درس بوده و هر درس از دو بخش تشکلیل شده است. فایل های این دوره در مدت تقریبی 30 ساعت، به صورت صوتی و تصویری تمامی دروس Interchange 3 را دربرمی گیرد. همچنین فایل های PDF مربوط به هر درس نیز به صورت مجزا در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. در سری جدید اینترچنج 3 مواردی که مورد توجه قرار گرفته اند عبارتند از:

1- فونتیک و جدول لغات هر درس،  2- توضیحات تمام قسمتهای درس، 3- متن پی دی اف تمام جزوات تدریس شده، 4- بررسی تمام ریدینگ های کتاب، 5- فایل های عملی مربوط به تقویت مهارت گفتاری


برای دانلود این مجموعه، مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص سرفصل های آموزشی، اهداف دوره، روش مطالعه و موارد دیگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: